دانلود كتاب الكترونيكي دانلود كتاب الكترونيكي .

دانلود كتاب الكترونيكي

كتاب زبان بصري

كتاب طراحي و زبان بصري

هنر در انواع مختلف آن اعم از هنرهاي زيبا و هنرهاي كاربردي ، هنر هاي نمايشي، صنايع دستي هدف و اصول را دنبال ميكنند و در همه آنها تلاش هنرمندان اصيل و خلاق بر آن است كه با مطالعه تفكر، شناخت و خلاقيت و با استفاده از قالبهاي زيبا و جذاب افقهاي جديدي را باز كنند، و بهتري را به ظهور رسانند و قدم در فرداي مطلوب جامعه بگذارند و زندگي انسا ها را زيباتر كنند. اين هنرها نه تنها از نظر هدف بلكه از نظر مباني و ابزار نيز نكات مشترك زيادي با هم دارند. مجموعه هن رهاي فوق اعم از گرافيك، معماري داخلي، طراحي صنعتي، گرافيك- عكاسي، سينما و تئاتر، نقاشي و مجسمه سازي طراحي لباس و دوخت و صنايع دستي و … همه واجد ويژگيهاي بصري هستند و همه از طريق شكل دادن هدفمند و هنرمندانه به ماده و تصوير خلق ميشوند. لذا همه واجد عناصر بصري مانند نقطه، خط، سطح و حجم هستند و در آنها عناصري مانند شكل، بافت، رنگ و فرم ، نور و سايه هستند و هم از قواعد تركيب خلاقانه، اصيل و زيباي اين عناصر به صورت هنرمندانه برميگيرند كه به آن طراحي نيز ميگويند. در اين كتاب شما در سه موضوع مهم آموزش ديده و مهارت عملي پيدا ميكنيد.

دانلود كتاب


برچسب: ، دانلود داستان و مقاله، دانلود رايگان كتاب الكترونيكي، دانلود كتاب اندرويد، دانلود كتاب صوتي، دانلود كتاب كامپيوتر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۵۹:۴۱ توسط:maryam موضوع:

كتاب زن در آينه جلال و جمال

 

دانلود كتاب اندرويد زن در آينه جلال و جمال

گرچه هر شاني از شؤون انساني اعم از فردي واجتماعي جايگاه واهميت خاص به خود را دارد ، ليكن برخي ازآنها نسبت به بعضي ديگر از حساسيت و ويژگي برتري بهره داشته و به همين جهت نيز در معرض حوادث و وقايع بيشتري واقع است . در بين همه اموري كه به انسان و جنبه هاي انساني مرتبط است مساله زن همواره با پيچيدگي و غموض بيشتر همراه بوده است . حقيقتي كه در طول تاريخ فراز ونشيبهاي فراواني را تحمل كرده واز زنده به گور شدن تا خدايي كردن را به خود ديده است . زن غير از حقيقت انساني چهره هاي مختلف ديگري را نيز در خود دارد كه بايستي آن جلوه هاي مختلف كشف ، وآن صورتهاي گوناگون هويدا شود تا آنگونه كه هست شناخته ومعرفي شود . بدون شك قلم هاي روان و زبانهاي گويايي به حركت درآمده تا بتوانند چهره هاي اعجاب انگيز زن را ترسيم نموده واو را از هاله هاي ابهامي كه به دور او تنيده شده رهايي بخشند ، ليكن چه بسا نه تنها گردش آن قلم ها وچرخش آن زبانها رفع حجابي نكرده بلكه وضع غطائي نموده كه بر آن تيرگي افزوده و بر آن ظلمت افروخته است . گرچه بايد اذعان نمود كه سخن گفتن پيرامون اين پديده همواره با صعوبت همراه و با دشواري هم پاست ليكن فروغ تابناك وحي و شعاع تابنده دين فضاي تيره را روشن و ذهن كدر را نوراني مي كند . آنها كه پيرامون معرفت به اين پديده بدون سلاح وحي حركت كرده يا مي كنند و يا بدون تمسك به ريسمان الهي گام بر مي دارند بايد بدانند كه اين راه ، طولاني واين وادي ، ظلماني است وتلاش آنها جز بر حيرت وكوشش آنها جز بر گمراهي نمي افزايد . دين كه سيماي زن را در حجاب عفاف و جلباب طهارت معرفي مي كند ميادين جمال وصحاري جلال را برابر او مي گذارد تا جنبه هاي مختلف هستي او را بالنده وشؤون او را جلوه گر سازد . برخي كه غبار غفلت بر عقل و غمام شهوت بر قلب دارند با انديشه اي برگرفته از جهل وفكري برخاسته از وهم ، در صدد ارائه چهره اي از زن هستند كه نه تنها كمالات شايسته او را تامين نمي كند ، بلكه بذر تباهي و تخم فساد را در متن حيات اجتماعي ريخته كه از آن چيزي جز شجره خبيثه رذيلت به بار نمي آيد … كتاب زن در آينه جلال و جمال كه يكي از تاليفات زنده وماندگار حكيم فرزانه ومفسر يگانه حضرت آيه الله جوادي آملي دام ظله است ، بررسي اين حقيقت وتحليل اين واقعيت است .

دانلود كتاب


برچسب: ، دانلود كتاب رمان براي اندرويد، دانلود كتاب موبايل، كتاب اندرويد مذهبي، كتابخانه اندرويد رايگان، كتابخانه موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۴۰:۲۹ توسط:maryam موضوع:

دانلود رمان جان و شوكران

رمان جان و شوكران

 

دانلود رمان جان و شوكران سونا پيرزاد كه دانشجوي هتل داري در قشم است، شبانه و با تلفني كه به او مي شود به تهران بر مي گردد. جايي كه براي او آبستن حوادثي است كه اين داستان را شكل خواهد داد. داستاني درباره زخم ها و مرهم ها، كينه ها و بخشش ها، درد ها و درمان ها…شوكران گياهي است سمي. بيخ و ري شه آن سمي است.

دانلود كتاب


برچسب: ، دانلود رايگان كتاب، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان پليسي و جنايي، دانلود كتاب آموزشي، دانلود كتاب الترونيكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۳۷:۳۸ توسط:maryam موضوع: